14 lipca 2014

Duet Paulli i Garou



 W internacie zadebiutowała piosenka "Du Vent, Des Mots /Tyle  słów na  wiatr" niespodzianego duetu kanadyjskiego wokalistę  Garou i polskiej  piosenkarki Paulli. Utwór został nagrany w marcu w  paryskim Les Studios  de la Seine. Francuska wersje piosenki napisał wieloletni współpracownik     Garou, Jean Jacques Goldmana, a polskim tekstem zajął się Marek      Dutkiewicz. Wspólna piosenka  zapowiada reedycję album Kanadyjczyka "Au milieu de  ma vie", który ma się  ukazać 19 sierpnia, oraz trzecią płytę Paulli, która  zapowiadana jest na  wrzesień tego roku. Ten duet jest szansą dla Polki, aby  ponownie  zaistnieć na polskiej scenie muzycznej. Artyści razem zaprezentują  utwór podczas Polsat Sopot Festival w dnu 22 sierpnia.



15 komentarze:

Zuziio pisze...

Jakoś mnie ta Paulla nie przekonuje...

Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

Alice pisze...

średnio podoba mi się ta piosenka ;)

NN na e-watson.bloog.pl

alittlefallofrain pisze...

Nie lubię Paulli. Ale Garou ma przyjemny głos.
u mnie nowa notka /// http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!

Jelonka pisze...

Mi także się nie podoba ta piosenka, a poza tym nie mogę się przestawić: najpierw francuski, a potem polski i tak dalej- dla mnie to jest dziwne. Poza tym nie lubię za bardzo Pauli, a w tym wydaniu wypadła koszmarnie, ale to tylko moje zdanie :)
Zapraszam na nowy post:
music-the-world.blogspot.com

Tomek pisze...

narazie mnie nie przekonuje ta piosenka, glosy na notowanie oddane
u mnie NN www.hot-hit-lista.blogspot.com

Asia pisze...

Wcale nie przekonuje mnie Paulla, serio, ani trochę :o

Serdecznie zapraszam na nowy post na MUZYCZNE-OPINIE.blogspot.com
A w nim moja muzyczna historia!

Pozdrawiam, Asia!

DRAGON pisze...

Paulla jakoś mnie do siebie nie przekonuje, ale Garou wymiata :)
Piosenka ogółem nie jest zła :)

mlwdragon.blogspot.com
historiaadam.blogspot.com

Unknown pisze...

Jakoś nie przemawia do mnie ta piosenka... :)

NN: http://meganandlizpolska.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania :)o to ciekawe zaraz posłucham :)

Unknown pisze...

Kiedyś lubiłam piosenki Paulli.
Jednak ta piosenka mi się nie podoba. Nie lubię połączeń w piosence kilku języków.
musicismybestfiend.blogspot.com

Meg Versemovie pisze...

Jak Garou jest i był ok, jakoś Paula mi tu się wbija, jakby w piosenkę z "Brata niedźwiedzia" Collins'owi, jakiś Polak od dubbingu. Z całym szacunkiem, ale taka mieszanka jest mało fajna dla ucha, muzycznie - OK:)

Anonimowy pisze...

Garou jest profesjionalnym artystą z wieloletnim doświadczeniem. Akurat ta piosenka średnio mi sie podoba także w oryginale fr ale reszta kawałków z nowej płyty jest fanatstyczna,wręcz porywająca. Uwieliam go.

Anonimowy pisze...

Garou jest profesjionalnym artystą z wieloletnim doświadczeniem. Akurat ta piosenka średnio mi sie podoba także w oryginale fr ale reszta kawałków z nowej płyty jest fanatstyczna,wręcz porywająca. Uwieliam go.

Kasia Dudziak pisze...

Zrozbienie mieszanki pol - fr nie było dobrym pomysłem. Nie klei się to jak dla mnie. Albo po fr albo po polsku.

Anonimowy pisze...

bardzo mi się podoba!

Lista Przebojów

Witam w Muzycznomaniaa

Na blogu znajdziesz dużo nowych hitów, świeże newsy ze świata muzyki i listę przebojów, która ukazuję się raz w tygodniu – w piątek. W każdą niedziele zestawianie najnowszych teledysków ukazujących się w danym tygodniu.

SPIS BLOGÓW MUZYCZNYCH

Popularne Postsy

Przebój 2014

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Social Icons

Social Icons

Featured Posts