24 maja 2015

NOTOWANIE NR. 206


         
Lista Przebojów -zestawienie 25 najpopularniejszych hitów danego tygodnia. Wielkie przeboje największych gwiazd zagranicznych i polskich . Lista ukazuję się raz w tygodniu – w piątek. Wśród propozycji co notowanie pojawiają się nowe piosenki. Piosenka może przebywać w zestawieniu maksymalnie rok czasu. Po upływie tego czasu zostaje automatycznie usuwana z listy, niezależnie od liczby głosów. Każdą utwór można odsłuchać. Głosowanie trwa od czasu ukazania się notowania, do czasu jego zamknięcia. Oddawać głosy na swoich faworytów można raz w dniu. 

GŁOSOWANIE


#     
                                    Utwór
Ostatnio
Youtube
1      

Wiz Khalifa feat. Charlie Puth - See You Again

 1 

  
2

Kelly Clarkson - Heartbeat Song

 6 

  
3


Sia - Fire Meet Gasoline 

23

    
4


  Rihanna ft. Kanye West and Paul McCartney - FourFiveSeconds

25

      
5


Taylor Swift - Style

2

  
6


Ellie Goulding - Love Me Like You

3


7


Rihanna - American Oxygen

 5 

    
8

Tabb and Sound'n'Grace - Dach

7

    
9


Carly Rae Jepsen - I Really Like You

9


10


Sylwia Grzeszczak feat. Sound'n'Grace- Kiedy tylko spojrzę

nowość


11

Calvin Harris & Haim - Pray To God

8


12


Jason Derulo - Want to Want Me

 10 


13


 Maroon 5 - Sugar 

11


14


Sia - Elastic Heart

16


15

DJ Fresh feat. Ella Eyre - Gravity

19 


16


Calvin Harris feat. Ellie Goulding - Outside

20


17

Hozier - Someone New

22

  
18

Philip George - Wish You Were Mine

4


19


Agata Dziarmagowska -
Blisko Mnie

14


20


Charli XCX feat. Rita Ora - Doing It

18


21


Olly Murs feat. Demi Lovato - Up

21

  
22

Doda - Riotka

 powrót 



23

Adam Lambert: Ghost Town

nowość

  
24

Jennifer Lopez - Feel The Light

 12 

  
25

David Guetta feat. Emeli Sande - What I Did For Love

13

  

lp. 
                                    PROPOZYCJE
     
Youtube
  1.                 


Britney Spears ft. Iggy Azalea - Pretty Girls 

NOWOŚĆ

    
2.


Mans Zelmerlow - Heroes

NOWOŚĆ


3.


Sarsa - Naucz mnie

NOWOŚĆ
NOWOŚĆ

  
4.


Kasia Popowska
Lecę Tam

POCZEKALNIA

    
5


Ella Eyre - Together l

POCZEKALNIA

  
6

Martin Garrix feat. Usher - Don't Look Down  

NOWOĆĆ


7

Taylor Swift feat. Kendrick Lamar - Bad Blood   

NOWOŚĆ

  
8


Tabb ft. Sound n' Grace - Możesz wszystko

NOWOŚĆ
    
9


Tove Lo - Talking body

POWRÓT
    
10


Zedd feat. Selena Gomez - I Want You to Know

POWRÓT
  
 

16 komentarze:

Szafira pisze...

Zagłosowałam na Rihannę.
Pozdrawiam. :)

Kinga pisze...

Same fajne piosenki widzę :-)
Zagłosowałam ;)

Unknown pisze...

Głosy już swoje oddałem. Mam nadzieję, że Olly Murs jeszcze się podniesie. :) Widzę, że w propozycjach zwycięzca Eurowizji. Zapraszam do mnie na post o Eurowizji.
http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

Alice pisze...

Piosenka Heroes jest świetna :)

Hedgehog Chart pisze...

Zagłosowane!
A jeśli chodzi o notowanie - cieszy mnie obecność Sii, Rihanny i Adama Lamberta :) Mam nadzieję, że wkrótce w zestawieniu pojawią się również Taylor, Sarsa, Tabb i Ella :)
Zapraszam do siebie, NN
hedgehog-chart.blogspot.com

bartosz-po-prostu pisze...

O, fajnie, że Sarsę masz w propozycjach, Bardzo mi się podoba ten kawałek :)

Rblfleur pisze...

Mam nadzieję, że piosenka Adama - Ghost Town będzie się pięła coraz wyżej.

Nowy post na www.Rebelle-K.blog.pl
Zapraszam.

Lor_11 pisze...

Zapraszam na NN
www.vanessa-actress.blog.onet.pl

Justyna Parucka pisze...

Głosy oddane. Zapraszam na nowy post :) http://ewelina--lisowska.blog.pl.

Anonimowy pisze...

Trzymam kciuki za Heroes ;)

Nowy wpis na http://the-rockferry.blog.onet.pl/

Justyna Parucka pisze...

Zapraszam na nowy post na blogu http://magdalenatul.blog.pl

alittlefallofrain pisze...

Hej:) Chciałam tylko powiedzieć, że wróciłam na mój blog http://sam-barks.blog.pl/ i chciałabym wiedzieć czy nadal chcesz być informowana o nowych notkach :)

T.K. pisze...

Pierwsze miejsce jak najbardziej zasłużone. Głosy oddane.

Lor_11 pisze...

Vanessa na CFDA Fashion Awards- więcej w NN
www.vanessa-actress.blog.onet.pl

DRAGON pisze...

2,4, 5, i 6 - moje ulubione :D
Oczywiście głosujemy :)

mlwdragon.blogspot.com

sandra pisze...

Zagłosowałabym na wszystko

Lista Przebojów

Witam w Muzycznomaniaa

Na blogu znajdziesz dużo nowych hitów, świeże newsy ze świata muzyki i listę przebojów, która ukazuję się raz w tygodniu – w piątek. W każdą niedziele zestawianie najnowszych teledysków ukazujących się w danym tygodniu.

SPIS BLOGÓW MUZYCZNYCH

Popularne Postsy

Przebój 2014

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Social Icons

Social Icons

Featured Posts