16 listopada 2014

Teledyski Tygodnia

Zestawienie teledysków, które miały swoją premierę w ubiegłym tygodniu. Dziś dla wasz ma 17 klipów. Kolejność zestawienia jest przypadkowa

 (Kliknij na obrazek aby obejrzeć video)
 1. Mohombi – "Universe"
 Mohombi  
2. Nicole Scherzinger – Run
  Nicole Scherzinger 
 3. R5 - Smile
  R5 
4.Azealia Banks - Chasing Time
  Azealia Banks  
5.Marina and the Diamonds – Froot
  Marina and the Diamonds  
6.Magdalena Mielcarz – Silver Dream 
 Magdalena Mielcarz  
7.Lenny Kravitz – "New York City"
  Lenny Kravitz  
8. Karmin – “Yesterday”
  Karmin  
9.Enej – “Zbudujemy dom
  “Zbudujemy dom  
10. Calvin Harris feat. Ellie Goulding –  Outside
  Calvin Harris feat. Ellie Goulding  
11.Rihanna – Stay (Veterans Tribute)
  Rihanna  
12.LemON – Jutro
  LemON  

13.Fergie – L.A.LOVE (la la)
  L.A.LOVE (la la)  

14.Coldplay – All Your Friends
  Coldplay  

15. Zuch Kazik – Hej Młody Junaku
   Zuch Kazik  

16.Taylor Swift – Blank Space
  Taylor Swift  

17.Pink Floyd – Little Secrets
  Pink Floyd  

6 komentarze:

Unknown pisze...

Tam ci się wkradł błąd Calvin Harris, Ellie Goulding - Outside, a nie Nie Potrzeba Nam Nic :D Ten teledysk akurat podoba mi się prócz tych komputerowych efektów, które mnie rażą. Tak to jest akurat bardzo fajny. Reszta mnie nie interesuje.
http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

Unknown pisze...

Podoba mi się teledysk R5.
Teledysk do Jutro jest świetny, podoba mi się pomysł z ilustracjami.
Video Eneja porusza problemy Polaków, co jest ciekawym pomysłem.
Teledyski do Stay i All Your Friends oddają cześć żołnierzom. Podoba mi się, że te teledyski poruszają ważne kwestie, nie są o niczym.
songnevergrewold.blogspot.com

Alice pisze...

w wolnej chwili obejrzę :)

Tomek pisze...

Rihanna, Taylor <3 glosy na top25 oddane
u mnie Nowe Notowanie polecam
hot-hit-lista.blogspot.com

Justyna Parucka pisze...

Niestety, ale jeszcze nie widziałam żadnego z nich. Nowa notka zapraszam :) http://ewelina--lisowska.blog.pl/

Lor_11 pisze...

Teledysk Nicole jest super.
www.vanessa-actress.blog.onet.pl

Lista Przebojów

Witam w Muzycznomaniaa

Na blogu znajdziesz dużo nowych hitów, świeże newsy ze świata muzyki i listę przebojów, która ukazuję się raz w tygodniu – w piątek. W każdą niedziele zestawianie najnowszych teledysków ukazujących się w danym tygodniu.

SPIS BLOGÓW MUZYCZNYCH

Popularne Postsy

Przebój 2014

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Social Icons

Social Icons

Featured Posts