21 grudnia 2013

NOTOWANIE 149


- 1-10- 10  - 1  - 3


    
 Leona LewisOne More Sleep4
Katy PerryUnconditionally-/1
Lady Gaga feat. R. KellyDo What U Want11/5
One DirectionStory of My Life13/10
Zedd Ft. Hayley WilliamsStay The Night20/7
Ellie GouldingHow Long Will I Love You1/13
Pitbull feat. KeshaTimber3/16
AviciiHey Brother14/15
Inna feat. YandelIn Your Eyes21/17
DJ Antoine vs Mad Mark feat. B-Case & U-JeanHouse PartyP
Tinie Tempah Ft.John MartinChildren Of The SunN
Eminem Ft. RihannaThe Monster5/2
LordeRoyals10/14
Britney SpearsWork Bitch19/4
RihannaWhat NowP
OneRepublicSomething I need6/3
Britney SpearsPerfume7/6
Christina AguileraLet There Be Love8/11
Imagine DragonsOn Top of the World15/18
Kelly ClarksonUnderneath The Tree18
BastilleOf The Night23
The WantedShow Me Love (America)24
Olly MursHand On Heart25
Jason Derulo ft. 2 ChainzTalk DirtyP
Linkin Park ft. Steve AokiA Light That Never Comes12/8
Pharrell Williams - Happy
A Great Big World & Christina Aguilera – Say Something
Jordin Sparks - This Is My Wish
Beyoncé feat. Jay Z - Drunk in Love
●GŁOSOWANIE

16 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zapraszam na nową notkę w ,której Gosia Andrzejewicz napisała życzenia dla wszystkich czytelników mojego bloga .
Pozdrawiam ciepło
www.gosia.vdns.pl

Anonimowy pisze...

Świetnie , że katy jest na 2 miejscu lubię tą piosenke!
www.gosia.vdns.pl

iCate pisze...

Dzień dobry, zapraszam na nową notkę, a jako, że nie mam pewności, czy to nie jest ostatnia przed świętami, życzę wszystkim Wesołych Świąt! <3 // chartykas

Aga pisze...

Dwa pierwsze miejsca mi się podobają. Szkoda że Britney i Pitbull tak nisko.
Na http://mybestmusic.blog.pl/ pojawilo się Nowe Notowanie oraz głsowanie na Hit 2013

BART pisze...

Głosy w ankiecie na PRZEBÓJ ROKU i znów miałem w czym przebierać, jednak dziwi mnie obecność nagrania "Feel The Love" Rudimental, czyżby oni w 2013 czymś sobie zasłużyli? Głosy także poleciały na notowanie skąd chcę aby Kelly Clarkson radziła sobie jak najlepiej bowiem dziś słuchałem Jej świątecznej płyty i jest to świetny materiał, szkoda, że według muzycznego smaku będzie ją można z czystym sercem odsłuchiwać raz do roku w okresie świąt. Pozdrawiam i już teraz wesołych świąt!

Vilppu pisze...

Z całym moim uwielbieniem do Leony Lewis - "One More Sleep" jest po prostu okropne.

#Minirecenzje 6 @ http://Fizzz-Reviews.blogspot.com

Ania pisze...

Zagłosowane // NAMUZOWANI.blog.onet.pl

Ania pisze...

Zapraszam na nową notkę na blogu http://namuzowani.blog.onet.pl/

Unknown pisze...

'One More Sleep' uwielbiam tą piosenkę. ;)
Zapraszam do mnie. ;D

Domi. pisze...

o notowanie one direction rośnie .. zapraszam do mnie nn :**

gwiazdylatynoskie.blogspot.com

Szafira pisze...

U mnie lista moich przebojów roku 2013. Zapraszam, pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)

Unknown pisze...

Jestem zaskoczony obecnością One More Sleep na pierwszym miejscu. Say Something obowiązkowo do nowtowania. Jest to przepiękna piosenka. Cieszę się, że Tinie Tempah debiutuje. Brak mi tylko Ellie na podium. http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com/ U mnie wyniki głosowania na przebój jesieni 2013 i wesołych świąt. :)

kropla hałasu pisze...

Linkin Park zdecydowanie za nisko ;P Ładnie OneRepublic. Na pierwszym miejscu Leona Lewis - bardzo ciekawie ;)

wiersze pisze...

No na tą Lewis, niech tam się zgodzę. Ale 4 i 16 wysłałabym zaraz obok na podium;]
ps. u mnie nowe wiersze jeszcze dziś

Ewelina pisze...

Oddałam głosy. Zapraszam na nowego posta i życzę wesołych świąt :)

ALICIA pisze...

hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania. zaglosowalam u ciebie na notowanie i podsumowanie roku pozdrawiam życze Wesołych Świąt :)

Lista Przebojów

Witam w Muzycznomaniaa

Na blogu znajdziesz dużo nowych hitów, świeże newsy ze świata muzyki i listę przebojów, która ukazuję się raz w tygodniu – w piątek. W każdą niedziele zestawianie najnowszych teledysków ukazujących się w danym tygodniu.

SPIS BLOGÓW MUZYCZNYCH

Popularne Postsy

Przebój 2014

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Social Icons

Social Icons

Featured Posts