19 lutego 2014

NOTOWANIE 95




LP/AWANS UTWÓR   W OSTATNIM
 TYG. 
Margaret – Wasted             N
  Sylwia Grzeszczak – Księżniczka            5
Igor Herbut – Nie Ufaj Mi           7
Ewa Farna – Ulubiona Rzecz           8
Dawid Podsiadło – Powiedz Mi, Że Nie Chcesz           4
Łzy – Kiedy Nie Ma W Nas Miłości           11
Dawid Kwiatkowski – Na Zawsze            16
Natalia Szroeder – Tęczowy            1
Mrozu, Tomson – Jak Nie My To Kto         13
Rafał Brzozowski – Nie Mam Nic
           15
Donatan ft. Cleo - My Słowianie          2
Doda – Wkręceni           6
Bracia – Po Drugiej Stronie Chmur         17
Patrycja Markowska, Artur Gadowski – Ocean           N
Ewelina Lisowska – Aero-Plan II           7
Poparzeni Kawą Trzy – Byłaś Dla Mnie Wszystkim          12
Honey – Fenyloetyloamina           9
Ada Szulc, DJ Adamus – Dokąd Uciekam           20
Pectus – Mój Przyjacielu         10
Edyta Bartosiewicz – Italiano           18
Poparzeni Kawą Trzy – Wezmę Cię
Jamal – Plastikowe Kwiaty
Łukasz Zagrobelny – Dotrę do Ciebie
Varius Manx - Wierzę w Miłość


Aby oddać głosy do notowanie kliknij tutaj!

10 komentarze:

Kachorra to ja pisze...

Za księżniczką nie przepadam, więc 3 miło widziana na top 1.
u mnie NN-Kachorra to ja

MATT pisze...

Piosenka Margaret bardzo fajna :D

alittlefallofrain pisze...

Niech Ewa się wspina :D Ale szkoda, że Dawid spadł
u mnie nowa notka //// http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!

Unknown pisze...

Fajnie, że Wasted debiutuje na 1 miejscu, gdyż piosenka całkiem całkiem. http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Świetne notowanie !

Zapraszam na nową notkę
www.gosia.vdns.pl

Lor_11 pisze...

Zagłosowałam
www.vanessa-actress.blog.onet.pl

Unknown pisze...

Cześć Rewelacyjny Blog !
Może będziemy informować się o nowych notkach ? I dodamy się do aff.
Zapraszamy cię na nowo powstały blog o Gosi Andrzejewicz "Plus"
http://gosia-andrzejewicz-plus.blogspot.com/

alicia pisze...

hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania :) ja zaglosowalam super ze sylwia Grzeszczak na 2 miejscu. czekam na jej kolejne nowe piosenki oby tez były takie fajne pozdro:)

kropla hałasu pisze...

Igor w czołówce ;) Ładnie też Bracia - bardzo przyzwoita ballada ;)

versemovie pisze...

3 tam wyżej, u mnie NN

Lista Przebojów

Witam w Muzycznomaniaa

Na blogu znajdziesz dużo nowych hitów, świeże newsy ze świata muzyki i listę przebojów, która ukazuję się raz w tygodniu – w piątek. W każdą niedziele zestawianie najnowszych teledysków ukazujących się w danym tygodniu.

SPIS BLOGÓW MUZYCZNYCH

Popularne Postsy

Przebój 2014

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Social Icons

Social Icons

Featured Posts