14 lutego 2014

Teledysk Dody do utworu "High Life"

Dziś w nocy w sieci zadebiutował teledysk Dody do utworu "High Life". Piosenka zapowiada pierwsze w karierze artystki DVD koncertowe i promuję polski film "Wkręceni". W klipie ujrzymy sceny nagrane na przestrzeni ostatnich kilku lat m.in. podczas wakacji gwiazdy.
"Teledysk jest mieszanką bardzo różnych ujęć, m.in. filmików, które nagrywałam w tajemnicy przez kilka lat. Dość nietypowy klip, nigdy wcześniej takiego nie zrobiłam, więc myślę, że się spodoba. Są tam też przebitki z koncertu z Wrocławia, który nagrywałam na DVD. To mój prezent na Walentynki dla fanów - tłumaczy w rozmowie AfterParty wokalistka"

A co Doda na Facebooku napisała
"I specjalnie dla moich kochanych fanów! Wyjątkowy, walentynkowy prezent – teledysk „High Life”!!! Enjoy :))) "

7 komentarze:

alittlefallofrain pisze...

Całkiem fajna piosenka :) Naprawdę dobry pomysł na prezent dla fanów
u mnie nowa notka /// http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!

Vilppu pisze...

Nie lubię jej i to się raczej nie zmieni.

Nowa recenzja: "Antichrist Superstar" Marilyn Manson @ http://Fizzz-Reviews.blogspot.com

kropla hałasu pisze...

Nie przepadam za Dodą i jej muzyką, ale teledysk niezły ;P Dla fanów, na Walentynki myślę, że fani powinni być usatysfakcjonowani.

Unknown pisze...

Dość ciekawy teledysk, patrząc na to jaką osobowość ma Doda. Nie lubię tej piosenki. http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com/ Forumowa Global Lista.

MATT pisze...

Teledysk w miarę :)

Tomek pisze...

bardzo fajnie zriobiony teledysk, bardzo mi sie podoba
// www.hot-hit-lista.blogspot.com

Aga pisze...

Myślałam że Doda nic już nam nowego nie pokaże a tu teledysk.
NN na http://mybestmusic.blog.pl/

Lista Przebojów

Witam w Muzycznomaniaa

Na blogu znajdziesz dużo nowych hitów, świeże newsy ze świata muzyki i listę przebojów, która ukazuję się raz w tygodniu – w piątek. W każdą niedziele zestawianie najnowszych teledysków ukazujących się w danym tygodniu.

SPIS BLOGÓW MUZYCZNYCH

Popularne Postsy

Przebój 2014

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Social Icons

Social Icons

Featured Posts