23 grudnia 2014

Podsumowanie 2014 cz.1


Powoli zbliżamy się do końca 2014 roku w związku z czym w internecie pojawia się sporo rankingów podsumowujących rok. Swoje podsumowanie również zrobił magazyn Billboard. 


Best Albums of 2014
  1. Taylor Swift, 1989
  2. Run The Jewels, Run The Jewels 2
  3. Sam Smith, In The Lonely Hour
  4. Jenny Lewis, The Voyager
  5. Ed Sheeran, X
  6. Bleachers, Strange Desire
  7. Lykke Li, I Never Learn
  8. Aphex Twin, Syro
  9. The War On Drugs, Lost In The Dream
  10. Freddie Gibbs & Madlib, Piñata

Best Songs of 2014
  1. Sia, Chandelier
  2. Kendrick Lamar, i
  3. Hozier, Take Me To Church
  4. Clean Bandit feat. Jess Glynne, Rather Be
  5. Jason Aldean, Burnin’ It Down
  6. Tinashe feat. ScHoolboy Q, 2 On
  7. Beyoncé feat. Nicki Minaj, ***Flawless (Remix)
  8. Bleachers, I Wanna Get Better
  9. Taylor Swift, Blank Space
  10. 5 Seconds of Summer, She LooPoks So Perfect

11 komentarze:

DRAGON pisze...

Co do piosenek to się zgadzam, Chandelier zasłużenie number 1 :D
A jeśli chodzi o albumy, gdzie 'The Pinkprint" Nicki Minaj? xD Uważam, że wydała świetny album, ale to tylko moje zdanie :)

mlwdragon.blogspot.com

Alice pisze...

Sia zasłużyła na 1. miejsce :)

Zuzanna K pisze...

Zgadzam się z większością, jestem zaskoczona wystąpieniem 5 Seconds of Summer.

Piękny nowy wygląd!
songnevergrewold.blogspot.com

Muzyka Maniaa pisze...

Dziękuję. Trochę mi to zajęło poszukanie odpowiedniego szablonu.

Michał m pisze...

Ciekawe podsumowanie zrobił Billboard. Fajnie, że Sam Smith jest tak wysoko, bo tworzy muzykę na poziomie.
Jestem zaskoczony wyborem niektórych utworów w kategorii najlepszych piosenek. Kendrick Lamar na drugim? Nietypowy wybór. Cieszy mnie pozycja Hoziera.
http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Best albums - Taylor? Leżę i płaczę ze śmiechu.

Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

Świetny blog! Nominowałam go do Liebster Blog Award. To akcja, która ma na celu promowanie blogów. Zapraszam do mnie na http://w-rytmie-muzyki.blog.pl/

Vilppu pisze...

Widziałem już oba zestawienia i to albumowe wydaje się ciekawsze. 1989 to całkiem przyjemny album, o RTJ2 słyszałem same pochwały, ale kompletny killer to I Never Learn, uwielbiam ten krążek.

Nowy post - Vilppu's Best Song of 2014 Battle - @ http://FizzzReviews.blogspot.com

Justyna Parucka pisze...

Zapraszam na nowy post :) http://ewelina--lisowska.blog.pl/

Tomek pisze...

glosy polecialy na liste, fajnie ze Beyonce sie znalazla
POLECAM U MNIE PODSUMOWANIE 2014 oraz nadal mozna glosowac na aktualne notowanie!
hot-hit-lista.blogspot.com

Lor_11 pisze...

Święta Baby V spędziła w Nowym Jorku-więcej w NN
www.vanessa-actress.blog.onet.pl

Lista Przebojów

Witam w Muzycznomaniaa

Na blogu znajdziesz dużo nowych hitów, świeże newsy ze świata muzyki i listę przebojów, która ukazuję się raz w tygodniu – w piątek. W każdą niedziele zestawianie najnowszych teledysków ukazujących się w danym tygodniu.

SPIS BLOGÓW MUZYCZNYCH

Popularne Postsy

Przebój 2014

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Social Icons

Social Icons

Featured Posts