14 grudnia 2014

Teledyski Tygodnia

Zestawienie teledysków, które miały swoją premierę w tym tygodniu. Dziś dla wasz ma 17 klipów. Kolejność zestawienia jest przypadkowa

 (Kliknij na obrazek aby obejrzeć video)
 1. Ariana Grande – Santa Tell Me
 Ariana Grande  
2.Sweet Suspense – Just Another Night
  Just Another Night 
 3. Nicki Minaj feat. Drake, Lil Wayne & Chris Brown - Only
  Only 
4.Sam Smith - Like I Can
  Sam Smith  
5. Halina Mlynkova – Choinki się tulą do ludzi
  Halina Mlynkova  
6.Olly Murs feat. Demi Lovato – Up 
 Olly Murs  
7.Inna feat. Marian Hill – Diggy Down
  Inna  
8.Enej – Kortowiada
  Kortowiada  
9.Naughty Boy feat. Romans – Home
  Home  
10.Naughty Boy feat. Romans – Home (Version 2)
  Home  
11.Kaskade & John Dahlbäck – A Little More
  Kaskade & John Dahlbäck  
12.Prince Royce feat. Snoop Dogg – Stuck On a Feeling
  Stuck On a Feeling  

13.Imagine Dragons– I Bet My Life
  I Bet My Life
14.M. Pokora – Le monde
  Le monde  
15.Jessie J – Masterpiece
  Jessie J  

16.5 Seconds of Summer– What I Like About You
  What I Like About You

7 komentarze:

Alice pisze...

w wolnej chwili przejrzę :)

Unknown pisze...

Oglądałem teledysk Sama Smitha do Like I Can i bardzo mi się spodobał. Zauroczyła mnie ta piosenka to i uznałem, że muszę zobaczyć teledysk i nie zawiodłem się. Dobra robota.
Widzę, że dużo świątecznych teledysków powstało. :)
Widziałem też teledysk Kaskade z Johnem Dahlbackiem do A Little More. Nawet nie wiedziałem, że do tego utworu wyszedł teledysk, ale muszę przyznać, że takie teledyski to ja lubię. Z ciekawym pomysłem. Pan jedzie z marzeniami na Hawaje. W takim typowym polskim stroju. :D I potem dociera do wodospadów, gejzerów,aż do Antarktydy. Super pomysł.
http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

Lor_11 pisze...

Sam Smith kocham <3
www.vanessa-actress.blog.onet.pl

Tomek pisze...

Jessie J <3 głosy na zestawienie oddane
u mnie Nowe Notowanie zapraszam hot-hit-lista.blogspot.com

Justyna Parucka pisze...

Zapraszam na nowy post :) http://ewelina--lisowska.blog.pl/

Meg Versemovie pisze...

2,5 - myślę pięknie i oby wyżej. Jeszcze tylko śniegu do szczęścia brakuje, ale tak choć trochę; by choć oprószył krajobraz, jak cukier puder... A wtedy nie tylko muzycznie będzie świątecznie, ale i na zewnątrz w aurze;)

Zuziio pisze...

Nie da sie oglądać tego klipu Ariany... straszy jest

Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

Lista Przebojów

Witam w Muzycznomaniaa

Na blogu znajdziesz dużo nowych hitów, świeże newsy ze świata muzyki i listę przebojów, która ukazuję się raz w tygodniu – w piątek. W każdą niedziele zestawianie najnowszych teledysków ukazujących się w danym tygodniu.

SPIS BLOGÓW MUZYCZNYCH

Popularne Postsy

Przebój 2014

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Social Icons

Social Icons

Featured Posts