19 lutego 2015

Sia zapowiada nowy album

Australijska wokalista Sia potwierdziła w najnowszym wywiadzie ze ma już gotowy nowy album. Artystka już nawet zdradziła tytuł krążka. Nosi on nazwę "This Is Acting". Data premiery ani szczegóły wydawnictwa nie są jeszcze ujawnione.
"Jestem bardzo wydajna. Mam pełny album w stylu bardziej niż pop i jestem gotowa do dalszej pracy. Nazwałam go „This Is Acting” , ponieważ piosenki z albumu pisałam dla innych ludzi, więc nie jest to złota myśl, która głosi że jest to coś, co chciałabym powiedzieć. To bardziej aktorska sprawa. To jest zabawne"

Ostatni album Sii "1000 Forms of Fear" został wydany w czerwcu 2014 roku i stał się wielkim sukcesem.

11 komentarze:

K81 pisze...

Fajnie, zeby tylko nie trzeba bylo dlugo czekac.

Unknown pisze...

Już się nie mogę doczekać! xx
songnevergrewold.blogspot.com

Anonimowy pisze...

hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania :) lubię Się na świetne piosenki ale w teledyskach mi się nie podoba jest beznadziejna

Szafira pisze...

Nie mogę się przekonać do jej twórczości, ale jestem ciekawa, dla kogo te piosenki były pisane.
U mnie nowa notka, zapraszam i pozdrawiam. :)

Alice pisze...

czekam na album :)

NN e-watson.bloog.pl

Unknown pisze...

Jestem ciekawy stylistyki tego albumu.
http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

DRAGON pisze...

Czyli czekamy bo uwielbiam jej głos :)
Przydałby się kolejny hit na miarę Chandeleier :D

mlwdragon.blogspot.com

Asia pisze...

Szybko się uwinęła z tym albumem. Z niecierpliwością go oczekuję. :3

Zapraszam na nową recenzję na bloga muzyczne-opinie.blogspot.com :)

Pozdrawiam.

Lor_11 pisze...

Czekam na album :)
PS: Vanessa i Austin na wakacjach w Nowej Zelandii-więcej w NN
www.vanessa-actress.blog.onet.pl

Agxy pisze...

Jej ostatni album był genialny i cieszę się że wkrótce ukaże się nowy.

Chciałam cię poinformować że blog selena-poland.blog.pl powrócił po długiej przerwie.

Vilppu pisze...

Wolałbym, żeby kolejny album był bardziej w stylu We Are Born/Some People Have Real Problems aniżeli 1000 Forms of Fear.

Zapraszam na nowe notki na blogach http://Namuzowani.blog.onet.pl oraz http://Fizzz-Reviews.blogspot.com

Lista Przebojów

Witam w Muzycznomaniaa

Na blogu znajdziesz dużo nowych hitów, świeże newsy ze świata muzyki i listę przebojów, która ukazuję się raz w tygodniu – w piątek. W każdą niedziele zestawianie najnowszych teledysków ukazujących się w danym tygodniu.

SPIS BLOGÓW MUZYCZNYCH

Popularne Postsy

Przebój 2014

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Social Icons

Social Icons

Featured Posts