3 lutego 2015

Teledysk: Rihanna, Kanye West & Paul McCartney “FourFiveSeconds”

Nadszedł czas na premierę teledysku Rihanny do singla "FourFiveSeconds" z udziałem Kanye Westa i Paula McCartney. Piosenka jest pierwszym oficjalnym singlem z jej nadchodzącego ósmego studyjnego albumu, którego premiera ma odbyć się jeszcze w tym roku. Mówi się, że nowa płyta Rihanny ma ujrzeć światło dzienne tuż po jej występie na Grammy 2015 gdzie artystka po raz pierwszy na żywo wykona nowy singiel. 57 gala Grammy Awards odbędzie się 8 lutego w Los Angeles, California.

5 komentarze:

Justyna Parucka pisze...

Jeszcze nie słyszałam nowej piosenki Rihanny, ale jak znajdę chwilę czasu to na pewno jej przesłucham. Zapraszam na nowy post :) http://magdalenatul.blog.pl/

Zuziio pisze...

Ładna piosenka. prosty, minimalistyczny klip. Podoba mi się.

Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

DRAGON pisze...

Niestety Rihanna ostatnio ciągle mnie odtrąca od siebie, tym utworem również.
Jednak muszę się zgodzić, że powstał fajny klip, minimalistyczny, ale ma urok w sobie :)

mlwdragon.blogspot.com

Unknown pisze...

Mi się akurat podoba ten klip. Nie jest przesadzony jak inne poprzednie. Rihanna pokazała, że nie jest potrzebny electropop i golizna,aby powstał dobry utwór.
http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

Unknown pisze...

Utwór bardzo mi się spodobał. A jeśli chodzi o teledysk to podoba mi się jego prostota i oszczędność, zwykły, czarno-biały teledysk,tylko artyści i tyle. :)
songnevergrewold.blogspot.com

Lista Przebojów

Witam w Muzycznomaniaa

Na blogu znajdziesz dużo nowych hitów, świeże newsy ze świata muzyki i listę przebojów, która ukazuję się raz w tygodniu – w piątek. W każdą niedziele zestawianie najnowszych teledysków ukazujących się w danym tygodniu.

SPIS BLOGÓW MUZYCZNYCH

Popularne Postsy

Przebój 2014

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Social Icons

Social Icons

Featured Posts