16 lipca 2013

Nowości od Lady Gagi i Inny


Lady Gaga zdradziła daty premiery pierwszego singla oraz nowego albumu "ARTPOP"! Premiera singla będzie 19 sierpnia a teledysku do utworu 1 września tego roku. Natomiast długo oczekiwany album artystki ma się ukazać 11 listopada 2013 roku. Podobno album pojawi się razem z aplikacją, która łączy muzykę, sztukę, modę i technologię.

  Inna pokazała światu kolejny teledysku tym razem do utworu "Be My Lover". Piosenka jest coverem przeboju lat 90-tych- La Bouche. Utwór jest kolejnym singlem z nowej płyty wokalistki "Party Never Ends", która się ukazała w tym roku.
Czy piosenka się stanie hitem lata?
 Be My Lover już niedługo w propozycjach do notowania HOT SONGS.

Niedawno miał premierę teledysk Inny do piosenki "Spre mare", którą piosenkarka wykonuję w ojczystym języku-rumuńskim. Singla nie znajdziemy na płycie "Party Never Ends"



10 komentarze:

SITT18 pisze...

Jeszcze parę lat temu szalałam za Gagą... Teraz piosenki obu tych pań działają na mnie alergicznie, kompletnie nie czuję ich twórczości ;p

DRAGON pisze...

Uwielbiam Innę, te dwie piosenki są bardzo fajne :)
Inna to królowa światowych parkietów :)
Lady GaGa ostatnio mi trochę zbrzydła :D Ale jestem ciekaw co jej wyjdzie po tak długiej przerwie, i z chęcią posłucham nowej piosenki :)
Bardzo fajny blog, tyle nowości i info o muzyce :)
Będę wpadał częściej :)
mlwdragon.blogspot.com
historiaadam.blogspot.com

T.K. pisze...

Jestem niezmiernie ciekawe co tym razem zaprezentuje nam Lady GaGa.
A Inny nigdy nie lubiłem.

maciej pisze...

Lady Gaga mi nie podchodzi :)
zapraszam nn

p.s ale INNA Świetnie śpiewa :)

versemovie pisze...

Niestety ja też nie jestem zbytnio za Lady G., drugiej nie znam.

A propo kobiet, piękno kobiece ukazane w filmie "U niej w domu", moja własna interpretacja tego fragmentu wierszem na: http://versemovie.blog.pl Zapraszam

MATT pisze...

Ciekawe jaki będzie powrót Gagi.:)

BART pisze...

Inna jak i Lady Gaga powoli zaczyna dobiegać końca, a to wszystko dlatego że zaczyna spadać jej popularność w ogóle wszędzie, ja jednak trzymam za nią kciuki i od pierwszego usłyszenia lubuję się w jej nowym singlu :)

Chciałem serdecznie polecić 10NN, otwierającą nowy cykl zatytułowany "Zabawne analizy audiowizualne", dziś mowa o amerykańskim duecie DUCK SAUCE i ich nowej propozycji, która zaczyna karierę w radiu, w samej notce na samym wstępie czeka mała niespodzianka. :)) Wszystko to dostępne pod adresem:
http://milr3.blogspot.com/2013/07/zabawne-analizy-audiowizualne-cz1.html

Tomek pisze...

czekam na nowosci od Lady Gagi ale chyba Gaga juz sie wypalila hot-hit-lista.blogspot.com

Kilulu pisze...

Hej chciałabym zaprosić Ciebie na moje nowe opowiadanie. Będzie mi bardzo miło jakbyś skomentowała Prolog. Kolejne rozdziały będą pojawiać się codziennie. Serdecznie zapraszam.
Czy osoba która straciła wszystkich bliskich może zaufać innym obcym ludziom? Jak zmienia się człowiek po śmierci bliskiej osoby? I kto zabił Panią Melani? Czy szczęśliwa i kochająca się rodzina może czuć się bezpiecznie? I czy Alison będzie w stanie zaufać mężczyźnie?
http://lonelinesswithfrends.blogspot.com/

Unknown pisze...

Extra !!!!! Wejdziesz na mojego bloga ? http://loveandpeaceman.blogspot.com/

Lista Przebojów

Witam w Muzycznomaniaa

Na blogu znajdziesz dużo nowych hitów, świeże newsy ze świata muzyki i listę przebojów, która ukazuję się raz w tygodniu – w piątek. W każdą niedziele zestawianie najnowszych teledysków ukazujących się w danym tygodniu.

SPIS BLOGÓW MUZYCZNYCH

Popularne Postsy

Przebój 2014

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Social Icons

Social Icons

Featured Posts