4 września 2014

Calvin Harris feat. John Newman - Blame (Premiera singla)

Po wielkim sukcesie piosenki "Summer" szkocki producent muzyczny, wokalista i Dj Calvin Harris przedstawia nowy singiel. Utwór nazywa się "Blame" a na wokalu możemy usłyszeć gościnnie brytyjskiego piosenkarza Johna Newmana. Piosenka ma zostać wydana na iTunes w 07 września, ale już dziś można ją usłyszeć.
Oficjalny teledysk wyreżyserowany przez Emil Nava będzie również miał premier na VEVO dniu 7 września.
Harris pracuje obecnie nad swoim bardzo oczekiwanego czwartym albumem studyjnym, który ma ukazać się jeszcze w tym roku przez Columbia Records.

7 komentarze:

Lor_11 pisze...

Piosenka genialna
www.vanessa-actress.blog.onet.pl

MATT pisze...

Ja na razie mam mieszane uczucia, ale pewnie z czasem mi się spodoba. :D

Rblfleur pisze...

Nie lubie Calvina, ale uwielbiam John'a. Mam mieszane uczucia co do tej piosenki....

Unknown pisze...

Spodziewałem się, że nie będzie mi się podobać ze względu na Johna Newmana. I się nie mylił. Na dodatek jest to słabsze niż Summer i bliźniaczo podobne do świetnego I Need Your Love. Calvin coś traci formę...
http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

alittlefallofrain pisze...

Taka średnia
u mnie nowa notka /// http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!

Ewa Szlachcic pisze...

Przesłuchałam z ciekawości. Dla mnie lepsza niż Summer, ale to może dla tego, że strasznie nie lubiłam tej piosenki. PS Uwielbiam Twojego bloga za takie ciekawostki!

U mnie NN - relacja mojego pierwszego spotkania z Ewą! Zapraszam serdecznie - http://www.ewaszlachcic.blogspot.com

Unknown pisze...

Ładny nowy wygląd. ;)
Piosenka nie przypadła mi do gustu.
songnevergrewold.blogspot.com NN

Lista Przebojów

Witam w Muzycznomaniaa

Na blogu znajdziesz dużo nowych hitów, świeże newsy ze świata muzyki i listę przebojów, która ukazuję się raz w tygodniu – w piątek. W każdą niedziele zestawianie najnowszych teledysków ukazujących się w danym tygodniu.

SPIS BLOGÓW MUZYCZNYCH

Popularne Postsy

Przebój 2014

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Social Icons

Social Icons

Featured Posts