2 września 2014

Donatan, Cleo i Kamil Bednarek - "Ten czas"

Dziś z okazji swoich urodzin Donatan pochwalił się na Facebooku nową piosenką nagraną razem z Cleo i Kamilem Bednarkiem.  Długo oczekiwany kawałek nosi tytuł "Ten czas". Zapowiada on płytę "Hiper/Chimera", której przedsprzedaż ruszy 13 września.

"„Donatan-Cleo-Bednarek – ‘TEN CZAS’ - słuchamy i udostępniamy! To kolejne oblicze tej różnorodnej płyty, która jest muzyczną chimerą łączącą w sobie klasykę nowoczesność i wszystko to, co inspiruje nas brzmieniowo. Macie ode mnie prezent na moje urodziny” – napisał Donatan na Fb."

"Płyta jest muzyczną chimerą łączącą w sobie klasykę, nowoczesność i wszystko to, co inspiruje nas brzmieniowo od folku, poprzez funk, aż po gospel. Zaskoczymy Was jeszcze wiele razy, dając kolejne wariacje muzyczne" - zapowiadają Donatan i Cleo".


Okładka "Hiper/Chimera" 

8 komentarze:

patriciA pisze...

Nie podoba mi się okładka albumu - Cleo wyszła strasznie sztucznie. Piosenki słuchałam raz i niezbyt przypadła mi do gustu, najbardziej podoba mi się fragment w którym śpiewa Bednarek.
Zapraszam na nową recenzje www.Music-Rocket.blogspot.com

Unknown pisze...

Poprzednie single od Donatana i Cleo były lepsze, ale Bednarek nie brzmi tak tragicznie. Nawet całkiem da się go słuchać i to jest na plus.
http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

alittlefallofrain pisze...

Zdecydowanie nie moja bajka
u mnie nowa notka /// http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!

Unknown pisze...

Nie podoba mi się ta piosenka. ;( a Cleo nie wyszła za dobrze.
songnevergrewold.blogspot.com

MrDmn pisze...

Piosenka całkiem całkiem - Donatan to jednak dobry producent, każdy numer BRZMI. Bednarek daje radę świetnie, udana kolaboracja. Za to okładka średnia - pomysł dobry, wykonanie słabe.

http://your-chart.blogspot.com/

K81 pisze...

Musze sie przyznac ze do tej pory nagrania Donatana i Cleo nie za bardzo mnie poruszaly. Ale ten mi sie podoba, jest szansa na hit.

Tomek pisze...

piosenka kompletna beznadzieja. Okładka płyty nawet spoko. Dodowy styl.
hot-hit-lista.blogspot.com

Tomek pisze...

piosenka kompletna beznadzieja. Okładka płyty nawet spoko. Dodowy styl.
hot-hit-lista.blogspot.com

Lista Przebojów

Witam w Muzycznomaniaa

Na blogu znajdziesz dużo nowych hitów, świeże newsy ze świata muzyki i listę przebojów, która ukazuję się raz w tygodniu – w piątek. W każdą niedziele zestawianie najnowszych teledysków ukazujących się w danym tygodniu.

SPIS BLOGÓW MUZYCZNYCH

Popularne Postsy

Przebój 2014

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Social Icons

Social Icons

Featured Posts