28 września 2014

TELEDYSKI TYGODNIA

Zestawienie teledysków, które miały swoją premierę w tym tygodniu. Dziś dla wasz ma 16 klipów.

 (Kliknij na obrazek aby obejrzeć video)
 1. Wiley – "On a Level"
  Wiley  
2. Far East Movement & Sidney Samson – Bang It to the Curb
   Far East Movement & Sidney Samson “Bang It to the Curb” 
 3. OneRepublic - I Lived
  OneRepublic “I Lived” 
4.Hilary Duff - All About You
   Hilary Duff “All About You”  
5.Stromae – ave cesaria
  Stromae “ave cesaria”  
6.R3HAB & Trevor Guthrie – SoundWave 
 R3HAB & Trevor Guthrie “SoundWave”  
7.Donatan & Cleo ft. Enej – Brać
  Donatan & Cleo ft. Enej  
8.Tokio Hotel – “Girl Got a Gun”
  Tokio Hotel “Girl Got a Gun  
9.You and Me – Break the Cycle
  You Me Break the Cycle  

A czekają nasz premiery klipów do Sam Smith “Restart” i Jessie J feat. 2 Chainz “Burnin’ Up” oraz Alesso “Heroes”.

8 komentarze:

Szafira pisze...

Jeszcze nie widziałam żadnego z tych klipów, muszę nadrobić zaległości.
U mnie nowa notka, zapraszam i pozdrawiam. :)

Szafira pisze...

Jeszcze nie widziałam żadnego z tych klipów, muszę nadrobić zaległości.
U mnie nowa notka, zapraszam i pozdrawiam. :)

Unknown pisze...

Uwielbiam teledysk do I Lived. Dłuższy komentarz do tego klipu pisałem we wcześniejszym poście. Co dziwne spodobał mi się nowy utwór do R3hab. Nie jest to taka electro łupanka, którą zwykle tworzy. I to na plus.
Muszę nowego Far East Movement posłuchać, bo widzę, że współparaca z Sidney Sampsonem. :) Ładnie.
http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

alittlefallofrain pisze...

OneRepublic and "I Lived" :D
u mnie nowa notka /// http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!

T.K. pisze...

Nie wypowiem się na temat teledysku Wiely "On A Level", ale sam utwór wymiata!

Lor_11 pisze...

Podoba mi się teledysk Hilary Duff
www.vanessa-actress.blog.onet.pl

Unknown pisze...

Najbardziej podoba mi się teledysk OneRepublic. ;) Najoryginalniejszy.
songnevergrewold.blogspot.com

Alice pisze...

zgadzam się z Zuzanną K :)

NN e-watson.bloog.pl

Lista Przebojów

Witam w Muzycznomaniaa

Na blogu znajdziesz dużo nowych hitów, świeże newsy ze świata muzyki i listę przebojów, która ukazuję się raz w tygodniu – w piątek. W każdą niedziele zestawianie najnowszych teledysków ukazujących się w danym tygodniu.

SPIS BLOGÓW MUZYCZNYCH

Popularne Postsy

Przebój 2014

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Social Icons

Social Icons

Featured Posts