25 września 2014

Teledysk OneRepublic “I Lived”

I Livedto piosenka nagrana przez amerykański zespół OneRepublic. Utwór napisany wspólnie przez Ryan Tedder we współpracy Noel Zancanella i jest potwierdzona jako piąty oficjalny singiel z ich trzeciego album studyjnego "Native". Dziś miał premierę klip do utworu a nakręcony został na początku września i wyreżyserowany przez Noble Jones. Zapowiedź teledysku została zaprezentowana wyłącznie na amerykańskim kanale FOX w serialu komediowym telewizji “Red Band Society“.

6 komentarze:

alittlefallofrain pisze...

Pierwszy raz słyszę tą piosenkę i naprawdę mi się podoba
u mnie nowa notka /// http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!

Meg Versemovie pisze...

Piosenka bardzo fajna, a One Republic ma szczęście do seriali. W końcu przynajmniej dwie piosenki z "Pamiętników Wampirów", to nikt inni, jak właśnie oni :)
ps.
siatkówka Polaków na życzenie wierszem, daj znać czy trafiłam

Lor_11 pisze...

Teledysk bardzo mi się podoba
www.vanessa-actress.blog.onet.pl

BART pisze...

Bardzo sportowy ten teledysk jest, podoba mi się, tak jak ten singiel ;)
Zapraszam do Muzycznego Instytutu na pierwszą walkę 7 edycji FINALNYCH POJEDYNKÓW, które powróciły:

http://milr3.blogspot.com/2014/09/finalne-pojedynki-7-odc-1-95.html

Unknown pisze...

OneRepublic naprawdę się postarali i zrobili świetny teledysk. O historii chorego chłopaka, który mimo to trenuje sport. Coś pięknego. :)
http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

Unknown pisze...

Piękny teledysk i piosenka też. ;)
Zapraszam do mnie. ;) songnevergrewold.blogspot.com

Lista Przebojów

Witam w Muzycznomaniaa

Na blogu znajdziesz dużo nowych hitów, świeże newsy ze świata muzyki i listę przebojów, która ukazuję się raz w tygodniu – w piątek. W każdą niedziele zestawianie najnowszych teledysków ukazujących się w danym tygodniu.

SPIS BLOGÓW MUZYCZNYCH

Popularne Postsy

Przebój 2014

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Social Icons

Social Icons

Featured Posts