21 października 2014

Calvin Harris ft. Ellie Goulding „Outside”

Szwedzki Dj Calvin Harris zaprezentował kolejny utwór Outside kolaborację z Ellie Goulding.To już ich druga wspólna piosenka. Poprzednia I Need Your Love stała się mega hitem i była jednym z hitów wakacji w 2013 roku. Outside zapowiada czwarty studyjny album artysty „Motion”, który ma mieć swoją premierę już 3 listopada tego roku.


Tracklist:
1.Faith
2. Under Control (Calvin Harris & Alesso feat. Hurts] |
3. Blame (feat. John Newman)
4. Love Now (feat. All About She)
5. Slow Acid
6. Outside (feat. Ellie Goulding)
7. It Was You (Calvin Harris & Firebeatz)
8. Summer | Calvin Harris
9. Overdrive (Calvin Harris & Ummet Ozcan)
10. Ecstacy (feat. Hurts)
11. Pray to God (feat. Haim)
12. Open Wide (feat. Big Sean)
13. Together (feat. Gwen Stefani)
14. Burnin’ (Calvin Harris & R3hab)
15. Dollar Signs (feat. Tinashe) 

6 komentarze:

Rblfleur pisze...

Jedyny utwór, który mnie interesuje to Blame z John'em Newman'em. Reszta mi wisi. Ale i tak przeslucham ten album, bo będę musiała go zrecenzować....

www.POUR-THE-MUSIC.blog.pl

Alice pisze...

muszę przesłuchać :)

Unknown pisze...

Może nie jest tak energicznie i energetycznie jak w I Need Your Love, ale ja już się zakochałem w tym utworze. Słuchałem go już kilkanaście razy. :) Szczególnie na plus głos Ellie i te smyczki/trąbeczki. Nie wiem co to dokładnie jest. :) Outside brzmi bardzo sympatycznie i robi atak na moje top 10 w tym roku. :)
http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

Lor_11 pisze...

Utwór bardzo mi się spodobał ;)
www.vanessa-actress.blog.onet.pl

Justyna Parucka pisze...

Zapraszam na nowe posty http://magdalenatul.blog.pl & http://ewelina--lisowska.blog.pl :)

Unknown pisze...

Świetny kawałek. ;) Uwielbiam utwory tego duetu. Zawsze są chwytliwe, ale niebanalne. ;)
songnevergrewold.blogspot.com

Lista Przebojów

Witam w Muzycznomaniaa

Na blogu znajdziesz dużo nowych hitów, świeże newsy ze świata muzyki i listę przebojów, która ukazuję się raz w tygodniu – w piątek. W każdą niedziele zestawianie najnowszych teledysków ukazujących się w danym tygodniu.

SPIS BLOGÓW MUZYCZNYCH

Popularne Postsy

Przebój 2014

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Social Icons

Social Icons

Featured Posts