9 października 2014

M. Pokora - On Danse (Nowy Singiel)

Francuski piosenkarz i tancerz polskiego pochodzenia Matt Pokora zaprezentował dziś nowy utwór On Danse”. Utwór jest potwierdzony jako pierwszy singiel z jego nadchodzącego szóstego studyjnego albumu "RED", który ma ukazać się w styczniu 2015 przez Parlophone i Warner Music. Artysta postanowił nagrać swój nowy album w Stanach Zjednoczonych. Obecnie jest jurorem Danse avec les stars (polski odpowiednik Tańca z Gwiazdami), którego wygrał w 20111 roku.

9 komentarze:

Unknown pisze...

Chyba już był niedawno francuski numer z "danse" (Indila, Derniere Danse)? Brzmi dosyć optymistycznie :)

www.donnazoe.blogspot.com

Alice pisze...

Dawno nie słyszałam jego piosenek :)

NN e-watson.bloog.pl

Anonimowy pisze...

Nie przepadam za nim

Nowy post na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

Unknown pisze...

Nie chcę nic mówić, ale pierwszy raz o nim słyszę...
http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

Unknown pisze...

Wolę jak on śpiewa po angielsku ale ta piosenka bardzo podoba mi się.
Na http://megans-fox.blogspot.com/ nn

Szafira pisze...

Szczerze, to wydaje mi się, że Matt Pokora nie powtórzy swojego sukcesu za czasów płyty "Mp3". Kawałek "Catch Me If You Can" jest jego wizytówką, aczkolwiek bardzo podoba mi się jeszcze "They Talk Shit About Me".
U mnie nowa notka, zapraszam i pozdrawiam. :)

Unknown pisze...

Piosenka jest zwyczajna, nic szczególnego.
songnevergrewold.blogspot.com

alittlefallofrain pisze...

Nie mój styl, ale wpada w ucho
u mnie nowa notka /// http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!

DRAGON pisze...

Dawno nie słyszałem jego piosenek, fajnie, że znowu coś nagrywa :)
Pozdrawiam :*

mlwdragon.blogspot.com
darykhyrezis.blogspot.com

Lista Przebojów

Witam w Muzycznomaniaa

Na blogu znajdziesz dużo nowych hitów, świeże newsy ze świata muzyki i listę przebojów, która ukazuję się raz w tygodniu – w piątek. W każdą niedziele zestawianie najnowszych teledysków ukazujących się w danym tygodniu.

SPIS BLOGÓW MUZYCZNYCH

Popularne Postsy

Przebój 2014

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Social Icons

Social Icons

Featured Posts